Cand eram mica mi-era frica noaptea. Acum mi-e frica ziua. Mi-e frica sa contez, sa deranjez, sa fiu sincera. Asa cum, in aceeasi masura, mi-e teama ca n-am sa contez, n-am sa deranjez si am sa fiu nesincera..

joi, 28 august 2008

Mentiune la Festivalul de la Locarno

Scurtmetrajul "Ciobanul Zburator", in regia lui Catalin Musat, a participat in competitia "Leopards of Tomorrow" in cadrul Festivalului International de Film Locarno 2008 si a fost rasplatit cu o mentiune speciala.

Filmul prezinta secvente din viata unor ciobani de la o stana din zona Sibiului in apropierea careia se construieste un aerodrom.



Echipa care l-a ajutat pe Catalin Musat la acest film a fost formata din Marius Iacob(camera), Vlad Voinescu(sunet) si Roxana Comes(productie).

Subiectul pare ca suna simplu, insa rezultatul unei idei simple poate fi cuceritor. Astept cu nerabdare sa vad rodul acestei echipe. Pana va aparea in cinematografe..multa rabdare, probabil la anu' ca asa-i la noi.

Niciun comentariu: