Cand eram mica mi-era frica noaptea. Acum mi-e frica ziua. Mi-e frica sa contez, sa deranjez, sa fiu sincera. Asa cum, in aceeasi masura, mi-e teama ca n-am sa contez, n-am sa deranjez si am sa fiu nesincera..

miercuri, 25 martie 2009

SIGHISOARA

Un orasel frumos, linistit, cuminte....o liniste pustie care iti calmeaza nervii si lasa gandurile libere, iar ochii bucura sufletul prin lucrurile simple si marunte care li se infatiseaza inainte....

Ai senzatia ca esti cumva departe de civilizatie, desi oamenii de acolo sunt cu mult mai civilizati decat cei din arhi-civilizata capitala. Casele par adormite si iti este teama ca nu cumva sa le deranjezi somnul milenar, iar cetatea veche te asteapta cu un aer de poveste.

Dar ce fel de poveste sau povesti ascunde cetatea, ei, bine dragilor, va trebui sa descoperiti singuri.





































Niciun comentariu: