Cand eram mica mi-era frica noaptea. Acum mi-e frica ziua. Mi-e frica sa contez, sa deranjez, sa fiu sincera. Asa cum, in aceeasi masura, mi-e teama ca n-am sa contez, n-am sa deranjez si am sa fiu nesincera..

vineri, 28 august 2009

ca la noi la nimenea....

Dumnezeu si Sf Petre se hotarasc sa faca lumea.
D: Petre, vezi tu petecul asta de pamant?
P: Vad, Doamne.
D: Ei, locul asta o sa se numeasca Romania.
P: Bine, Doamne, ce sa fie?
D: Sa fie niste munti..
P: Am pus..
D: Mai pune si niste dealuri..
P: Am pus.
D: Acum pune si niste campie..
P: Am pus.
D: Si vezi tu Dunarea?..fa-o sa treaca prin campia aia mare a lor
P: Am facut, Doamne.
D: Mai Petre, stau asa si ma uit...da-le si iesire la mare...
P: Doamne....dar nu le dai prea mult??
D: Stai asa Petre, sa vezi ce popor le dau!!!


...doar atat....

Niciun comentariu: