Cand eram mica mi-era frica noaptea. Acum mi-e frica ziua. Mi-e frica sa contez, sa deranjez, sa fiu sincera. Asa cum, in aceeasi masura, mi-e teama ca n-am sa contez, n-am sa deranjez si am sa fiu nesincera..

joi, 22 mai 2008

eu si nimeni alta




Ce raspuns dai cuiva cand te intreaba cine esti?ii spui numele, ii spui cati ani ai, ca-ti plac filmele, ca iubesti teatrul la nebunie, doar ca uneori il mai abandonezi din lipsa de timp sau din greseala, ca vrei sa dormi pana tarziu dimineata, ca-ti plac plimbarile in parc atunci cand e seara, ca uneori iubesti oamenii care nu merita mai mult decat pe cei care merita, ca visezi cu ochii deschisi prea des, ca-ti place sa bucuri ochii celor care te inconjoara si sa-i faci sa vada ca viata e speciala datorita lucrurilor simple care o compun...mda, pare mult bla,bla,bla, dar cel mai placut e sa ai rabdare sa descoperi ce se afla in cel din fata ta, nu sa ceri pe tava totul, pentru ca nu ti se va da, insa in secolul vitezei se pare ca e prea mult sa ceri "putintica rabdare".

Un comentariu:

monica spunea...

foarte tare si foarte frumosss...ca si tine de altfel:*:*:*