Cand eram mica mi-era frica noaptea. Acum mi-e frica ziua. Mi-e frica sa contez, sa deranjez, sa fiu sincera. Asa cum, in aceeasi masura, mi-e teama ca n-am sa contez, n-am sa deranjez si am sa fiu nesincera..

joi, 29 mai 2008

ziua buna se cunoaste de dimineata


Pai si ce te faci daca nu-ti dai seama din prima clipa cum va fi ziua aia pentru tine?Ce te faci daca n-ai nici un chef sa te ridici din pat pentru ca ai dimineata libera , dar tot nu poti sa dormi mai mult de ora 9 pentru ca te-a trezit vecina care a venit sa-si bea cafeaua si pe care o auzi vorbind cu foc din bucatarie de-ti vine sa arunci cu toate pernele, sa treaca prin perete si sa taca!!!!!!

Ei , pai ce sa faci...te dezmeticesti, te invarti un pic prin casa, dar nu ai chef de nimic si de nimeni... si-ti vine sa zambesti, fara motiv, si zambesti, zambesti, zambesti si iar zambesti pana cand... ai o stare de bine si totul ti se pare perfect in jur, soarele e superb, e cald si placut... de ce nu ar fi asta o zi minunata chiar daca nu ai dormit mai deloc, chiar daca trebuie sa jungi la facultate, chiar daca trebuie sa te duci la munca si nu ai chef... important este ca tu ai o stare de bine, zambesti si totul ti se pare MiNuNat... asa, fara motiv!!! a , ba da, exista un motiv: Life is beautifull!! stie Mitza, Ioana, Dya si Sabina ce-i cu expresia asta, fetetele mele pe care le iubesc si care ma iubesc muuult ca eu sunt Alexa lor speciala, iar ele... fetele mele si mai speciale hihi :D

2 comentarii:

crevetelul-turbat spunea...

ma bucur ca ai o zi buna si ca zambesti:D
keep on smiling and the world will smile with u :)

Sabina spunea...

Nice post! Sa ai o zi buna! :*