Cand eram mica mi-era frica noaptea. Acum mi-e frica ziua. Mi-e frica sa contez, sa deranjez, sa fiu sincera. Asa cum, in aceeasi masura, mi-e teama ca n-am sa contez, n-am sa deranjez si am sa fiu nesincera..

duminică, 6 iulie 2008

:)

CA SA AI BUZE ATRAGATOARE, VORBESTE CU BUNATATE.

CA SA AI OCHI FRUMOSI, CAUTA CU EI BUNATATEA DIN OAMENI.

CA SA AI PAR FRUMOS, LASA UN COPIL SA TREACA DEGETELE PRIN EL O DATA PE ZI.

CA SA AI O POSTURA FRUMOASA, MERGI CA SI CUM NU MERGI NICIODATA SINGURA, CI IMPARTI MEREU PLIMBAREA CU CINEVA DRAG.

AUDREY HEPBOURN


Poate ca am deveni oameni mai buni, mai frumosi si poate chiar mai fericiti cumva, daca am face cate ceva din lucrurile de mai sus, macar cate unul in fiecare zi... poate..

2 comentarii:

crevetelul-turbat spunea...

am cunoscut oam frumosi...si care culmea...erau niste jeguri:))
vb aia cu exceptiile de la regula:))

pup la tine

alecsandra spunea...

oameni frumosi...in interior sau exterior.....adevarul este ca uneori se intampla sa fie oameni frumosi in interior dar care sa fie si niste "jeguri" in acelasi timp(cum zici u), e aiurea,dar ce sa-i faci..astia sunt, cu astia jucam, ne adaptam, darrr... noi cei cu adv frumosi nu ne schimbam, ne lovim de pereti, dar nu disperam, ca viata e scurta si frumoasa... n-are nici un rost sa facem altfel:*:*:*