Cand eram mica mi-era frica noaptea. Acum mi-e frica ziua. Mi-e frica sa contez, sa deranjez, sa fiu sincera. Asa cum, in aceeasi masura, mi-e teama ca n-am sa contez, n-am sa deranjez si am sa fiu nesincera..

duminică, 20 iulie 2008

John Lenon pe marele ecran

La inceputul anului 2009 va aparea pe marile ecrane un film inspirat din viata si copilaria faimosului solist de la The Beatles. Regia ii apartine lui Matt Greenhalgh care a fost impresionat de cartea scriitoarei Juliei Baird, sora vitrega a lui John Lennon, in special capitolele despre copilaria acestuia.

John Lennon s-a nascut la Liverpool, in 1940. Tatal acestuia, Alfred Lennon, era marinar si pentru ca era mai mereu plecat, micul John a fost crescut de matusa Mimi si de unchiul George. Moartea unchiului sau a avut un impact puternic asupra adolescentului. Turnura in viata lui a aparut atunci cand a dezvoltat o puternica pasiune pentru skiffle,un fel de rock and roll.



.

Niciun comentariu: