Cand eram mica mi-era frica noaptea. Acum mi-e frica ziua. Mi-e frica sa contez, sa deranjez, sa fiu sincera. Asa cum, in aceeasi masura, mi-e teama ca n-am sa contez, n-am sa deranjez si am sa fiu nesincera..

vineri, 18 iulie 2008

Laurence Fishburne sau John Malkovich in CSI?

Dupa ce William Petersen a anuntat ca va renunta la rolul lui Gil Grisson din "CSI: Crime Scene Investigation", Laurence Fishbourne si John Malkovich sunt pricipalii aspiranti la acest rol.
Realizatorii acestui serial sustin ca sunt in cautarea unei persoane care sa-l poata inlocui cu succes pe Petersen.
William Petersen este vedeta “CSI” din 2000 si a jucat in peste 180 de episoade, fiind totodata si producatorul serialului.
Ramane sa vedem noua serie CSi cu noul Gil Grisson, sperand ca vom avea parte de seriale incitante.

Niciun comentariu: