Cand eram mica mi-era frica noaptea. Acum mi-e frica ziua. Mi-e frica sa contez, sa deranjez, sa fiu sincera. Asa cum, in aceeasi masura, mi-e teama ca n-am sa contez, n-am sa deranjez si am sa fiu nesincera..

luni, 16 iunie 2008

Sa moara si capra vecinului

De cate ori ascult o anumita melodie ( pe care o sa v-o impartasesc mai jos) ma prapadesc de ras. Mi se pare pur si simplu ca versurile ilustreaza perfect minunatul fel de a fi al romanului( de altfel imi place tare mult muzica lui Daniel Iancu, mor de ras de cate ori ascult, pentru ca versurile lui au o ironie comica si totodata foarte transanta).

http://www.trilulilu.ro/mihaideath/cac5202a54b715

Ascultand azi asta, mi-am amintit de un scurt-metraj care si acum ma amuza, desi a trecut ceva vreme de cand l-am vazut intaia oara, ca nu degeaba se zice ca doar lucrurile lipsite de esenta isi pierd valoare in timp(vezi vrajelile astea de formatii care apar azi si uiti de ele maine, fara prea mare legatura una cu alta in acest context..aparent) ... iata scurt-merajul de care vorbeam...

http://www.videos.es/reproductor/caprelethegoats-(q1HPKIlpqOs

E facut de un coleg de la actorie care acum face regie... detalii, detalii...

Vroiam pur si simplu sa va impartasesc lucrurile de mai sus.
Sa aveti o zi MiNuNaTa!!!

Niciun comentariu: